فرسان وزهرات الشبيبة ( المعهد الأزهري )
أهلا وسهلا بك زائرا العزيز يسرنا اطلاعك على منتدانا ويزيدنا شرفا انضمامك اليا *فأهلا وسهلا بك مرة أخرى


منتدى خاص بفرسان وزهرات الشبيبة الفتحاوية
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
المواضيع الأخيرة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
بنت الياسر
 
أحلامهم مجنناهم
 
برنس المنتدي * نضال *
 
Russian Fatah
 
رامي
 
مدير الموقع (دموع الورد)
 
لأجلك فتح
 
بـ,نـــ,ت الـ,عـ,اصـفـ,ـه
 
ابن الياسر
 
بندوقية الياسر
 

شاطر | 
 

 الي أبناء مصر الشقيقه ....

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أحلامهم مجنناهم
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1535
تاريخ التسجيل : 09/11/2010
الموقع : جامعه الأزهر-غزه

دموع الورد
دموع الورد: 10

مُساهمةموضوع: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الأحد يناير 30, 2011 2:23 am

ألي أبناء مصر,,,, الشقيقه

أسالونا عن الفلتان الامني واحذروا لصوص الثورة الذين ينهبون التاريخ

فلا تكونو في مصيدة تطالبون بالتغير والأصلاح alien

ويأتي أناس لن يزيدوا ألا الطين بلة

مثلما قال المثل ( أسئل مجرب ولا تسئل حكيم) Arrow

رئيس مصر ((محمد حسني مبارك )) احسن ن غيرو

والي بصير في مصر مش لمصلحه المواطن المصري ولا لمصلحه الحكومه

ولكن هذا مصلحه لإسرائيل وأعوانها Evil or Very Mad

ونعم اسرائيل نجحت تماما في هذه العمليه ولسه ياماااا نشوف منها

مش بس لمصر ... باقي الدول العربيه Twisted Evil

اتمني ان العالم العربي والاسلامي ان يفوق من نومه ويشوف شووو اسرائيل بتعمل من غير ما تحسوو Basketball

تحياتي للجميع ,,, bounce

_________________
سأبقي كبير بعين نفسي ولن أجرح من جرحني فطبعي الوفاء

وأخلاقي من أعالي السماااء ,,

حين يتعمد آلآخرين فهمگ بطريقه » خآطئه !

لآترهق نفسگ بآلتبرير فقط أدر ظهرگ له وآستمتع بآلحيآة !

تحياتي ,,, محمد جرادة .. أبوسمرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
لأجلك فتح
شخصيات مهمة
شخصيات مهمة
avatar

عدد المساهمات : 223
تاريخ التسجيل : 14/12/2010
الموقع : gaza

مُساهمةموضوع: رد: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الأحد يناير 30, 2011 5:14 am

Sad Sad Sad
ياسفي عليك يا شعب مصر الطيب
فتحو عينيكو وشوفو شو صار ببلدكم
ولصالح مين الي عم يصير
تقبل مروري اخي

_________________
فتح باقيا بقاء الشمس والقمر
ام فادي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
أحلامهم مجنناهم
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1535
تاريخ التسجيل : 09/11/2010
الموقع : جامعه الأزهر-غزه

دموع الورد
دموع الورد: 10

مُساهمةموضوع: رد: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الأحد يناير 30, 2011 5:41 am

مشكوره علي مرورك .. أم فادي


_________________
سأبقي كبير بعين نفسي ولن أجرح من جرحني فطبعي الوفاء

وأخلاقي من أعالي السماااء ,,

حين يتعمد آلآخرين فهمگ بطريقه » خآطئه !

لآترهق نفسگ بآلتبرير فقط أدر ظهرگ له وآستمتع بآلحيآة !

تحياتي ,,, محمد جرادة .. أبوسمرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
مدير الموقع (دموع الورد)
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 08/11/2010
الموقع : http://shabeba.own0.com/

دموع الورد
دموع الورد: 15

مُساهمةموضوع: رد: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الإثنين يناير 31, 2011 2:00 am

عندك حق
وبعدين أنا مش مع الشعب المصري في رحيل الريس حسنى مبارك
لولا حسنى مبارك لكانت مصر دلوقتى محتلةزيها زى غزة والعراق حسنى مبارك سبب الأمان في مصر واسئلو ناس كتير اسئلو الى كانو في حرب اكتوبر وبعدين مين ده محمد البرادعى الى جاى يقول الشرط الاساسي رحيل مبارك وقال ايه عايز يكون هوا الريس يعرف ايه عن مصر ولا عن الشعب المصرى ولا عن الناس المحتاجة في مصر بقاله 25 سنة عايش في أمريكا جاى دلوقتى على الجاهز يطلب الرئاسة والجمهورية
من كل قلبي بتمنى من الريس حسنى مبارك يفضل في مطرحه يفضل لناس الى بتحبه
مع كدا من كل قلبي بشكر شباب ورجال الشعب المصرى على وقفتهم وقفت رجالة وكمان الجيش المصرى ليه كل التحيه
ودايما عمار يامصر اسلميلنا يا مصر

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
أحلامهم مجنناهم
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 1535
تاريخ التسجيل : 09/11/2010
الموقع : جامعه الأزهر-غزه

دموع الورد
دموع الورد: 10

مُساهمةموضوع: رد: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الإثنين يناير 31, 2011 2:47 pm

مشكوره علي مرورك دموع الورد

وانا بقرأ ردك فكرت بنت مصريه بتحكي ههههههههه

يسلمو كتير دموع ردك كتير حلو

وعندك روح قويه في حبك لمصر


_________________
سأبقي كبير بعين نفسي ولن أجرح من جرحني فطبعي الوفاء

وأخلاقي من أعالي السماااء ,,

حين يتعمد آلآخرين فهمگ بطريقه » خآطئه !

لآترهق نفسگ بآلتبرير فقط أدر ظهرگ له وآستمتع بآلحيآة !

تحياتي ,,, محمد جرادة .. أبوسمرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
مدير الموقع (دموع الورد)
Admin
Admin
avatar

عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 08/11/2010
الموقع : http://shabeba.own0.com/

دموع الورد
دموع الورد: 15

مُساهمةموضوع: رد: الي أبناء مصر الشقيقه ....    الثلاثاء فبراير 01, 2011 6:00 am

ولو ياباشا دى مصر أم الدنيا
وحتى لو متولدتش فيها فهيا تفضل بلد أمي وأبويا وأختى وأخويا
وبحن لها وحبي ليها كبير قوى قد متتصور
تحياتى ليك يباشا

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shabeba.own0.com
 
الي أبناء مصر الشقيقه ....
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
فرسان وزهرات الشبيبة ( المعهد الأزهري )  :: المنتديات العامة :: ملتقى الحوار والنقاش-
انتقل الى: